Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeNie jeździłem fujarką, ale wydaje mi się, że powoli błaga ona o zmiany. Design jeszcze z trudem się broni (moim zdaniem), ale 5 biegów, to już dzisiaj nie uchodzi. Z pewnością jest to świetny sprzęt, ale konkurencja poszła już chyba nieco do przodu np. wymieniane przez autora BMW K1300GT, Kawa GTR lub Honda
OdpowiedzJesli nie jezdziles to co chcesz komentowac?5 biegow,bo nie 6?Bo niemiecka konkurencja serii K?Kup BMW z rzedowym silnikiem,przejedz ze dwa sezony i wtedy porownamy np.koszty eksploatacji.
Odpowiedz